Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.

Thomas Frostberg: En god kommunikatör kan göra skillnad

Krisen för bioteknik- och läkemedelsföretagen i Öresundsregionen är långt ifrån över. För bolag som inte redan har en ledande 
position gäller att snabbt hitta en inriktning som är tillräckligt unik för att säkra överlevnaden – och framför allt att lära sig sälja in sina produkter.

När Biotech Builders, Öresundsregionens informella nätverk för företagsledare inom branschen, startades 2003 var tiderna ungefär lika dystra som nu. Precis som för IT-sektorn handlade rubrikerna om att bubblan var på väg att spricka och att den unga branschen snart skulle vara utplånad.

Premiuminnehåll

Det krävs ett premiumpaket för att se detta innehållet. Tillåt javascript på den här sidan för att köpa ett.

Gå till toppen