Annons

Annons

Kultur & Nöjen

Malmöregissör bakom nätsuccé

En 77 sekunder lång reklamfilm ”The epic split” gjorde Andreas Nilsson till en av de mest omtalade regissörerna just nu.

Annons

När Andreas Nilsson beskrev idén för Malmökompisarna på Tempo fattade de direkt. Då förstod han att filmen han jobbade med tillsammans med reklambyrån Forsman & Bodenfors nog skulle bli bra.

Läs vidare med Digital!

8 kri veckan i 8 veckor

Läs Sydsvenskan för 8 kr/vecka i 8 veckor – därefter tillsvidare 119 kr/månad. Ingen bindningstid.

Säg upp när du vill.

Det här ingår i Digital

  • Fri tillgång till alla nyheter på sydsvenskan.se och i vår nyhetsapp.
  • Stjärnklubben med mängder av erbjudanden – spara tusenlappar!
  • Nyhetsbrev med de senaste nyheterna – direkt i mejlen varje dag.
Vi är en del av Bonnier News (559080-0917)
Betalningar hanteras av Klarna

Annons

Annons

Annons

Nästa artikel under annonsen

Hej! Vi använder cookies.
Vi gör det för att förbättra funktionaliteten på sajten, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att allt fungerar som det ska.
Vår policy