Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.

”Börsbolagen behöver bli bättre på sociala medier”

"Det finns många tillfällen för börsbolag att ge mer 'kött på benen' i samband med olika nyhetshändelser. Här behöver de bli betydligt bättre på att använda sociala medier för att stärka det finansiella varumärket, säger Mikael Sjöblom, kommunikationsstrateg på Aspekta som älskar ekonomi, MFF och författarskap.Bild: Jenny Leyman
I flera år har kommunikationsstrategen Mikael Sjöblom stöttat skånska bolag som vill vässa sin finansiella information. Han ser en stor förbättringspotential för börsbolagen på sociala medier.

Premiuminnehåll

Det krävs ett premiumpaket för att se detta innehållet. Tillåt javascript på den här sidan för att köpa ett.

Gå till toppen