Vi har förtydligat vår personuppgiftspolicy. Vill du veta mer om hur vi hanterar personuppgifter och cookies - läs mer här.
Ekonomi

"Börsbolagen behöver bli bättre på sociala medier"

I flera år har kommunikationsstrategen Mikael Sjöblom stöttat skånska bolag som vill vässa sin finansiella information. Han ser en stor förbättringspotential för börsbolagen på sociala medier.

Det finns många tillfällen för börsbolag att ge mer "kött på benen" i samband med olika nyhetshändelser. Här behöver de bli betydligt bättre på att använda sociala medier för att stärka det finansiella varumärket, säger Mikael Sjöblom, kommunikationsstrateg på Aspekta som älskar ekonomi, MFF och författarskap.Bild: Jenny Leyman
Är du själv aktiv på sociala medier?

Premiuminnehåll

Det krävs ett premiumpaket för att se detta innehållet. Tillåt javascript på den här sidan för att köpa ett.

Gå till toppen