Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.

Hans goda råd är motsatsen till dyra

Alla gör felköp ibland. Till och med konsumentvägledaren Björn Anbring, som äger en spansk solfjäder som han inte vet vad han ska göra med.

Till konsumentrådgivaren Björn Anbring kan man vända sig om man känner sig lurad eller har frågor om något man köpt. Förra året tog han emot 1 199 frågor från kommuninvånare i Staffanstorp, Kävlinge, Burlöv och Svedala.Bild: Albin Brönmark
Förra året fick Björn Anbring totalt 1 199 frågor från konsumenter. De flesta ringer eller mejlar, men många väljer istället att besöka honom i hans rum i Rådhuset i Staffanstorp. De flesta behöver hjälp med ett felköp. Sydsvenskan bokade tid för att fråga tvärt om.

Premiuminnehåll

Det krävs ett premiumpaket för att se detta innehållet. Tillåt javascript på den här sidan för att köpa ett.

Gå till toppen