Vi har förtydligat vår personuppgiftspolicy. Vill du veta mer om hur vi hanterar personuppgifter och cookies - läs mer här.
Näringsliv

Resultify ska lyfta MFF till europeisk nivå

Malmöbyrån Resultify har fått det prestigefyllda uppdraget att göra om MFF:s digitala plattform.

Peter Åhlander, kommunikationschef för MFF. Cina Wikeborg, marknadschef för MFF. Joachim Lindgren, vice vd Resultify. Fredrik Ardmar, strateg och delägare Resultify.Bild: Bild: Resultify
Målet är att sajten ska spegla MFF:s vision om att vara Nordens ledande fotbollsklubb och att utmana Europa. Detta innebär ny design och ett nytt digitalt koncept för att komma supportrarna närmare online. E-handeln och biljettförsäljningen ska också göras om.

Premiuminnehåll

Det krävs ett premiumpaket för att se detta innehållet. Tillåt javascript på den här sidan för att köpa ett.

Gå till toppen