Vi har förtydligat vår personuppgiftspolicy. Vill du veta mer om hur vi hanterar personuppgifter och cookies - läs mer här.
Åsikter

Läsartext: Postnord, det får inte gå till på det här viset

Även Susanne Gerthel har haft problem med försändelser.Bild: Hasse Holmberg/TT
Jag läste om Postnord i Sydsvenskan och jag har varit med om precis samma sak som Mats Engquist.
Läs mer:Jag väntar ännu på min dotters skor som jag beställde i slutet av februari
Läs mer:Tänk att något så viktigt kan få skötas så här illa
Man får ett meddelande om att det finns ett paket att hämta, man ringer upp och kommer eventuellt fram efter en timmes väntan . Jag vill då veta varifrån paketet skickats men det kan de inte upplysa om. Man måste först betala moms och tull. Helt vansinnigt. Efter att ha betalat två gånger fick jag till slut mina beställda varuprover. Så här får det inte inte gå till. Har skrivit ett långt brev till Postnord om detta. Skulle skickat en konsertbiljett till någon häromdagen men tvekade och överlämnade den personligen istället.

Susanne Gerthel

Läs mer:Vi vill ha din åsikt – så här gör du
Gå till toppen