Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.

Skånsk matprofil få fronta Paolos varumärke: ”Dags att en brud tar över”

Efter att Paolo Roberto åkte fast i en sexköpsrazzia har många av hans samarbetspartners valt att klippa banden med mångsysslaren. Det har resulterat i att ingen vill köpa de italienska varorna från märket ”Paolos”. Många har erbjudit sig att ta över matserien, en av dessa är skånska matprofilen Sandra Mastio, skriver Aftonbladet.

Sandra Mastio kan tänka sig att bli det nya ansiktet utåt för varumärket ”Paolos”.Bild: ANNA WAHLGREN
Bakom varumärket ”Paolos” finns Evanoff Group AB, som direkt efter skandalen bröt med sitt affischnamn. Runtom i landet har butiker valt att antingen rea bort deras varor, slänga eller skänka vidare.

Premiuminnehåll

Det krävs ett premiumpaket för att se detta innehållet. Tillåt javascript på den här sidan för att köpa ett.

Gå till toppen