Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.

Läsartext: Självklart ska alla kunna resa enkelt - även utan app

Vi måste lägga vårt fokus där flest kunder finns, skriver Susanne Jönsson på Skånetrafiken.Bild: Patrik Renmark
Detta är en insändare. Åsikterna är skribentens egna.
Svar på Ylva Perssons insändare den 5 september. Vad roligt att du har varit nöjd med den service som du fått på våra kundcenter. Framöver kan du få precis samma hjälp när det gäller information om byten och tåg och bussar om du ringer vår kundtjänst på 0771 77 77 77. Där finns det någon som gärna svarar på dina frågor och hjälper dig med dina ärenden.

Premiuminnehåll

Det krävs ett premiumpaket för att se detta innehållet. Tillåt javascript på den här sidan för att köpa ett.

Gå till toppen