Annons

Annons

Annons

Annons

Annons

Dygnet Runt

Tareq Taylor bryter reklamsamarbete med Nestlé

Tareq Taylor avbryter en reklamkampanj där han är officiell ambassadör för snabbkaffet Nescafé Lyx. Han utsågs nyligen till SVT:s julvärd och som sådan får man inte göra reklamsamarbeten i anslutning till uppdraget.

Tareq Taylor avbryter ett samarbete med Nescafé. Han är årets julvärd i SVT. Arkivbild.

Annons

Egentligen är det fritt fram att göra reklam fram till två veckor före jul, men efter en artikel i Göteborgs-Posten där Taylor uppmärksammas på att Nescafé ägs av schweiziska storföretaget Nestlé avslutar han nu samarbetet.

Läs vidare med Digital!

8 kri veckan i 8 veckor

Läs Sydsvenskan för 8 kr/vecka i 8 veckor – därefter tillsvidare 119 kr/månad. Ingen bindningstid.

Säg upp när du vill.

Det här ingår i Digital

  • Fri tillgång till alla nyheter på sydsvenskan.se och i vår nyhetsapp.
  • Stjärnklubben med mängder av erbjudanden – spara tusenlappar!
  • Nyhetsbrev med de senaste nyheterna – direkt i mejlen varje dag.
Vi är en del av Bonnier News (559080-0917)
Betalningar hanteras av Klarna

Nästa artikel under annonsen

Hej! Vi använder cookies.
Vi gör det för att förbättra funktionaliteten på sajten, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att allt fungerar som det ska.
Vår policy