Säljande kommunikation är sällan demokratisk, heltäckande, eller redovisar hela sanningen. Det är kanske därför kommuner är så usla på den. Varför väljer offentlig verksamhet nästan alltid att presentera bredden av sitt erbjudande istället för spetsen? Varför får jag oftare känslan av innehållsförteckning än att någon vill visa det unika? Helsingborg är inget undantag. Här finns mycket att lära om positionering.
Välj erbjudande

Sydsvenskan +Allt
Läs i 2 månader för bara 9 kr
Därefter 199 kr/månad. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.
Detta ingår i +Allt:
- Alla artiklar
– på sydsvenskan.se, i nyhetsappen och i nyhetsbrev. - Över 40 lokala nyhetssajter och appar
– från Sydsvenskan i söder till Östersunds-Posten i norr. - Livesport
– på över 40 lokala nyhetssajter och appar från Sydsvenskan i söder till Östersunds-Posten i norr. - DN Digital Bas
– alla artiklar på DN.se och i DN-appen. - Expressen Premium
– alla artiklar på Expressen.se och i Expressen-appen samt e-tidning. - Dessutom
– alla artiklar på teknikensvarld.se, mama.se, skonahem.se, alltomresor.se, levaochbo.se, alltommat.se, halsoliv.se och amelia.se - Samma inlogg överallt
Läs i 2 månader för bara 9 kr
Därefter 149 kr/månad. Ingen bindningstid. Avsluta när du vill.
Detta ingår i Digital:
- Alla artiklar
– på sydsvenskan.se, i nyhetsappen och i nyhetsbrev. - Över 40 lokala nyhetssajter och appar
– från Sydsvenskan i söder till Östersunds-Posten i norr. - Livesport
– på över 40 lokala nyhetssajter och appar från Sydsvenskan i söder till Östersunds-Posten i norr. - DN Digital Bas
– alla artiklar på DN.se och i DN-appen. - Expressen Premium
– alla artiklar på Expressen.se och i Expressen-appen samt e-tidning. - Dessutom
– alla artiklar på teknikensvarld.se, mama.se, skonahem.se, alltomresor.se, levaochbo.se, alltommat.se, halsoliv.se och amelia.se - Samma inlogg överallt