Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Läs mer i vår cookiepolicy.

Kontakt

Hittar du inte svaret på din fråga bland våra frågor och svar kan du kontakta oss via formuläret nedan. Börja med att välja kategori.
Observera att uppsägning av prenumeration endast kan ske via telefon, se telefonnummer nedan.
Genom att logga in underlättar du för oss att identifiera din prenumeration och besvara ditt ärende.

Tidningsdistribution

Vi strävar efter att din tidning ska finnas i lådan senast kl 6 måndag-fredag och kl 7 lördag-söndag.
Om du inte fått din tidning i lådan innan kl 6 mån-fre respektive kl 7 lör-sön kan du reklamera den via sidan min prenumeration.
1) Logga in med ditt konto på sydsvenskan.se/profil
2) Tryck på knappen Min prenumeration
3) Scrolla ned till Reklamera tidning
4) Välj dag och anledning till reklamation
5) Tryck på Spara
Boende i västra Skåne: ring 0771-87 30 30
Boende i Trelleborg, Ystad, Sjöbo, Skurup, Tomelilla, Simrishamn, Kristianstad, Bromölla, Boende i Åhus, Östra Göinge ring Point 0771-87 30 39 (kl 6:30-17 mån-fre, kl 7-13 lör-sön)
Boende i Eslöv, Höör, Hörby, Hässleholm, Osby: ring TAB 010-436 15 54 (kl 7-13 mån-fre, kl 7-12 lör)
OBS: Just nu bygger vi om distributionen men vi gör allt för att du ska få din tidning i tid. Det kan innebära att din distribution påverkas negativt under ett par dagar
Vill du hellre prata med någon än att skicka in din fråga via formuläret ovan kontaktar du oss på telefon mån-fre kl 08.00-16.30 eller lör-sön kl 08.00-12.00.
Kundservice: 040-93 41 00